Veelgestelde vragen
Direct hulp nodig?
We begrijpen dat pech onderweg en technische problemen vervelend zijn! Daarom staan we altijd voor je klaar om je weer op weg te helpen. Klik hier als je direct hulp nodig hebt of een technisch probleem moet oplossen.
Wij staan van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 voor je klaar. We streven ernaar om je zo snel mogelijk de ondersteuning te bieden die je nodig hebt, zodat je zorgeloos van je camperreis blijft genieten.
Kosten & Financiën
-
Een volledige buscamper inbouw kost 48,500,- euro inclusief btw. Je hebt dan al een waanzinnig complete inbouw. Met extra opties zoals een roofrack, vloerverwarming of extra stoelen komen onze klanten gemiddeld op ongeveer €60.000,- voor de inbouw.
-
Nee, wij verhuren geen campers.
-
Na het omzetten naar camper volgt BPM-aangifte en kentekenaanvraag. Of en hoeveel je betaalt, hangt af van de bus. Check dit bij de Belastingdienst.
-
Verplicht is minimaal een WA-verzekering. (Beperkt) casco dekt ook je eigen camper. Premie hangt af van je situatie; bereken dit bijv. bij de ANWB.
Voertuig
-
Ja. Wij leveren nieuwe Mercedes Sprinters (4x4) rechtstreeks aan de klant. Zelf een Sprinter leveren is mogelijk bij de Scout. Check deze pagina voor de modellen met bijbehorende opties
-
Ja, mits een Mercedes Sprinter. Neem contact op om de vereisten door te nemen of lees meer over de verschillende opties op deze pagina.
Bouw & Materialen
-
Gemiddeld 6–7 weken. Een maand vooraf maken we de configuratie definitief en plannen de RDW-keuring in.
-
Duurzame en lichte materialen zoals berkenhout, schapenwol, uv- en vlekbestendige stoffen, Armaflex en Paperstone. Technische installatie alleen met A-merk producten.
-
De inbouw weegt ca. 450 kg. Inclusief bus en inbouw ca. 3.000 kg. Met extra zitplaatsen wordt dit meer.
-
We hebben een uitgebreid stoffenpalet; het interieur kan volledig gepersonaliseerd worden.
Zit- & interieurmogelijkheden
-
Naast de standaard stoelen voorin, max. 4 extra zitplaatsen.
-
Ja, we stofferen zitkussens en stoelen.
Techniek & Voorzieningen
-
Minimaal 4 dagen zonder zon. Tijdens rijden of zon laden accu’s snel op.
-
Ja, optioneel via een hydronisch systeem (warm water en warme lucht op diesel).
-
Ja, met draaiplateaus die tijdens RDW-keuring worden goedgekeurd.
-
Ja, neem contact op voor de mogelijkheden of lees over onze modellen hier
Wet- & Regelgeving
-
Ja. De bus blijft voldoen aan bedrijfswagen-eisen en kan ook als camper worden gekeurd.
-
Ja, we regelen de RDW-keuring en al het papierwerk.
-
Ja, dat kan, maar de regels verschillen per land. Hierdoor kan de inrichting afwijken van de Nederlandse standaard.
Staat je vraag er niet bij?
Laat het ons weten en we helpen je verder.
